Audyt Prawny Strony WWW

Audyt prawny strony internetowej

to kompleksowa, niezależna analiza i wdrożenie niezbędnej dokumentacji dla każdej strony internetowej, niezależnie od jej przeznaczenia.

Co obejmuje audyt prawny strony www?

Audyt prawny strony www zapewnia zgodność z przepisami prawa i standardami zarówno stron już istniejących, jak i wsparcie formalno-prawne w przypadku stron w budowie.

 Aby strona www spełniała wszystkie wymogi prawne i pozwalała na bezpieczne pozyskiwanie danych osobowych, weryfikacji muszą zostać poddane wszystkie elementy strony m.in.:

zakładki,

formularze kontaktowe,

dokumentacja dostępna na stronie,

zgody marketingowe,

pliki cookie,

klauzule informacyjne.

komputer audyt strony www

Audyt strony www diagnozuje obszary oraz elementy procesu przetwarzania danych osobowych, a w efekcie pozwala:

ustalić, jakie zmiany techniczne i jaką dokumentację należy wprowadzić,

opracować sposób wprowadzenia zmian technicznych,

opracować niezbędną dokumentację,

nadzorować prawidłowość wdrożenia wszystkich zaleceń audytowych, aby uzyskać pełną zgodność z wymaganiami europejskiego rozporządzenia o ochronie danych.

Techniczno-prawny zakres audytu strony www, jaki oferujemy naszym klientom, obejmuje następujące elementy:

Analiza układu zakładek

Analiza układu i treści zamieszczonych klauzuli informacyjnych,

Analiza treści Polityki prywatności,

Analiza plików cookie,

Analiza zakresu formularz aktywnych,

Analiza treści dostępnych na stronie zgód,

Analiza Regulaminu sklepu internetowego,

Raport i zalecenia audytowe,

Opracowanie Raportu poaudytowego z zaleceniami,

Omówienie zaleceń (spotkanie online),

Opracowanie lub aktualizacja niezbędnej dokumentacji,

Klauzule informacyjne,

Belki plików cookie,

Zgody marketingowe,

Polityka prywatności,

Regulamin sklepu,

Inne niezbędne dokumenty.

Zgodność strony www z przepisami prawa jest istotnym elementem budowania systemu bezpieczeństwa w każdej firmie, którego nie można pomijać.

Strona www pełni funkcję wizytówki firmy lub sklepu internetowego i pozwala realizować działania promocyjno-marketingowe. Nieprawidłowy sposób prowadzenia strony www może być źródłem zagrożeń i kar finansowych, a także negatywnie wpływać na wizerunek firmy wśród klientów. Przeprowadzenie Audytu strony www i wprowadzenie wszystkich zaleceń poaudytowych pozwala na generowanie prawidłowych działań promocyjno-marketingowych, budowanie bazy klientów i bezpiecznego generowania zysków.

Potrzebujesz wsparcia
w zakresie ochrony danych osobowych?

Ogólna Klauzula Informacyjna

Szanowni Państwo,

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie przycisku: „Zapoznałem się”. Informujemy, iż zawsze przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Informujemy Państwa, iż na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Proszę zapoznać się z poniższymi informacjami, a następnie zaznaczyć przyciskiem na dole, że wyrażają Państwo zgodę na wskazane treści. Informujemy, że jeśli nie wyrażają Państwo zgody na przetwarzanie swoich danych zgodnie z opisem, prosimy o opuszczenie strony.

W związku z obowiązującym od 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – określanego jako RODO informujemy na jakich zasadach będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zbierane za pomocą tej strony internetowej.

Rodzaj danych:

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszej strony internetowej takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP. Niniejsza klauzula dotyczy danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Państwa ze stron internetowych oraz aplikacji należących do www.odokancelaria.pl w tym także plikach cookies.

Administrator Danych Osobowych:

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem, który decyduje o sposobie i celu przetwarzania danych osobowych jest Kancelaria Bezpieczeństwa Karolina Praszek z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, NIP: 5252453330, REGON: 360680272. Możesz skontaktować się z nami pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa lub poprzez wiadomość e-mail na adres: iod@odokancelaria.pl

Podstawa pozyskiwania Państwa danych osobowych:

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO w art. 6 ust. 1 przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania ze strony www.odokancelaria.pl mamy do czynienia z następującymi przesłankami legalności:

osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub w większej liczbie określonych celów.
Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora
Państwa dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Państwa dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Państwa strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Przekazywanie Państwa danych osobowych:

Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Kancelarii Bezpieczeństwa Karolina Praszek. Przykładowymi Zleceniobiorcami mogą być agencje reklamowe, podwykonawcy naszych

usług oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy, prokuratura itp. w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Cookies:

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Państwa uprawnienia:

Zgodnie z RODO przysługują Państwu następujące uprawnienia wobec danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów:

Jeśli udzielili Państwo zgody na przetwarzanie danych mogą Państwo w każdej chwili ją wycofać.

Mają Państwo również prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzani danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – PUODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora